Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Hansenlineke - WaarBenJij.nu Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Hansenlineke - WaarBenJij.nu

Singapore

Blijf op de hoogte en volg

30 Oktober 2016 | Singapore, Singapore

Gek idee, over twee week ben ik bijna op bestemming. Nog maar niet teveel over nadenken, want de paniek ligt dichtbij. Voorlopig valt me dit project nog niet tegen: ik ben al bijna vier week alleen en weet me prima te redden! Hoewel alle elektronica en computerdingen me al behoorlijk getest hebben heb ik alle problemen (soms met hulp) goed opgelost.
Nu nog de laatste dingen regelen en pakken!

  • 30 Oktober 2016 - 16:47

    Marjo:

    Gaat je zeker lukken, Lineke, die laatste dagen voor vertrek goed doorkomen. Nog even volop genieten van de kleurige natuur en als alle blaadjes van de bomen zijn, lekker naar een warm land en terugkomen als het in Nederland ook weer aangenaam is! Sterkte met de laatste loodjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 28 Jan. 2014
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 148540

Voorgaande reizen:

12 November 2016 - 09 Mei 2017

overwinteren in Singapore

23 Februari 2014 - 10 April 2014

Sydney - Perth

Landen bezocht: