Klimmen en klauteren - Reisverslag uit Albany, Australië van Hansenlineke - WaarBenJij.nu Klimmen en klauteren - Reisverslag uit Albany, Australië van Hansenlineke - WaarBenJij.nu

Klimmen en klauteren

27 Maart 2014 | Australië, Albany

29/3
De hoogtepunten volgen elkaar weer in rap tempo op! We zitten nu tussen twee bergketens in: de Stirling Range en de Porongurup Range. De Stirling Range is de enige plaats in WestAustralië waar zo nu en dan sneeuw valt. Omdat deze keten vanmorgen geheel in de wolken zit, gaan we twee tochten maken in het Porongurup Nationaal Park. Tsjonge, wat een klim- en klauterwerk, maar wát prachtig! Sensationeel! En als bonus ook nog twee kangoeroes gezien, waarvan eentje zich wilde laten fotograferen! En moe maar voldaan gingen zij weer verder :)

• 27 Maart 2014 - 14:07

Jeaanet:

Hoi Lineke en Hans ,

Ik kan zien dat jullie erg genieten ,ik vind het ook genieten om jullie verslagen te lezen !
    Elke dag kijk ik weer even of jullie weer een nieuw verslag hebben geplaatst . Het is erg leuk om jullie op deze manier te volgen . Nog heel veel plezier .

Groetjes Jeannet