Port Albert - Inverloch - Reisverslag uit Inverloch, Australië van Hansenlineke - WaarBenJij.nu Port Albert - Inverloch - Reisverslag uit Inverloch, Australië van Hansenlineke - WaarBenJij.nu

Port Albert - Inverloch

03 Maart 2014 | Australië, Inverloch

Vanochtend eerst naar Australië's mooist Nationale Park, Wilsons Promontary geweest en een hele mooie wandeling daar gemaakt. En.....onze eerste pinguïn gezien!
Wat ís het hier mooi en wat boffen we met het weer, want hoewel de foto's uitsluitend mooi weer laten zien, is het wisselend bewolkt en dus uitstekend voor onze bleke huidjes (die trouwens al mooi kleuren).
Vanmiddag eindelijk ons internet goed geregeld. Daarom waren er ook nog geen foto's geüpload :) de juffrouw van Telstra op het vliegveld had ons een verkeerd advies (bundel) gegeven en internet was onbetaalbaar.
En wederom staan we schitterend aan het water, met toiletgebouw dichtbij. Wat is dit trouwens een heerlijk land, met overal openbare toiletten, zo nu en dan zelfs met warme douches!
Morgen gaan we naar Philip Island, waar in de avondschemering pinguïns aan land komen. Helaas verboden te filmen of te fotograferen. Maar die ene van vandaag stuur ik nu!

• 03 Maart 2014 - 11:26

Jaco Pasman:

Fijn dat jullie het naar de zin hebben en genieten van al het moois Australie te bieden heeft.
    Bij onze buren lijkt alles rustig te zijn. Geen spannende zaken dus.

Jaco

• 03 Maart 2014 - 11:29

Rudy:

Eindelijk wat foto's :D Fijn dat het internet nu ook goed geregeld is, werd anders wel een hele dure vakantie :P

• 03 Maart 2014 - 19:21

Inge:

Ahh, die koala's blijven er toch wel heel schattig uitzien hoor!
    Ben wel benieuwd naar de binnenkant van de camper. Komt daar nog een fotootje van de volgende keer?
    x

• 04 Maart 2014 - 00:15

Geertruida:

Hoed je voor broedende pinguïns, want die zijn zeer agressief. Maar je mag wel een koalabeertje voor me meebrengen. Genieten van jullie verslagen en nu ook de foto's. De groeten van mijn grote beer!