Naar Paynesville - Reisverslag uit Paynesville, Australië van Hansenlineke - WaarBenJij.nu Naar Paynesville - Reisverslag uit Paynesville, Australië van Hansenlineke - WaarBenJij.nu

Naar Paynesville

01 Maart 2014 | Australië, Paynesville

Na twee dagen naar het zuiden rijden, zitten we dan zo'n beetje tegenover Tasmanië. Nadat we de eindeloze conglomeratie Sydney uit waren, hebben we een mooi landschap gezien: bossen, afgewisseld met hele grote weilanden met koeien (zwartbont), paarden en schapen. Mooie heuvels en leuke plaatsjes aan de zee. We staan nu aan de Snowy River, maar gelukkig doet die zijn naam geen eer aan. In tegendeel: het is een mooie zonsondergang en een fijne temperatuur. Vanwege twee grote kuddes koeien zijn hier wel vliegen! Maar ach, je kunt niet alles hebben!
Op deze dag 4, ben ik ook maar eens achter het stuur gekropen. En wat denk je: ik kan niet bij het pedaal! De camper (Ford Transit) heeft hangende pedalen, maar zover boven de grond, dat ik, als ik mijn hak op de grond laat rusten, het pedaal alleen nog onder de tenen heb! Voelt niet echt zeker. Maar de oplossing: ik heb mijn hakken bij me, dus gekleed in shorts and high heels kan ik dit monster de baas! K voel me haast jong en sexy ;)!

Vandaag een heerlijke rit en wandelingen langs kust, duinen en zee gemaakt. Het is heerlijk strandweer, zo vroeg in het jaar :).
We staan nu op een grote parkeerplaats midden in Paynesville, met toiletten en warme douches én morgenochtend om 7.30u de start van de Triathlon! Lachen!

• 01 Maart 2014 - 11:56

Inge:

Zorg je wel even voor een fotomomentje van mama achter het stuur op dr hoge hakken. Enne jullie doen toch wel even mee aan die triathlon hè? Beetje inburgering!

• 01 Maart 2014 - 12:18

Jaco Pasman:

Waar blijven de foto's?

• 01 Maart 2014 - 12:25

Lyda:

Ik mis ook de foto's. Leuk om de verslagen te lezen. We hebben hier de verjaardagen achter de rug en de vakantie is begonnen. Geniet van jullie schitterende reis. Liefs

• 02 Maart 2014 - 21:48

Lisette:

Heeee wereldwief!!!! ;-)
    Ik rolde ff van de bank (shorts and high heels) oe lala!!!!!!!
    Wat heerlijk om jullie te lezen!!!
    Doe voorzichtig en geniet!!!
    X lis