26/2 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Hansenlineke - WaarBenJij.nu 26/2 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Hansenlineke - WaarBenJij.nu

26/2

27 Februari 2014 | Australië, Sydney

26/2
Gisteren een hectische dag in Sydney (camper ophalen bleek veel langer te duren dan verwacht) en een erg vermoeiende rit naar ons eerste overnachtingspunt (maar dat kwam voornamelijk omdat Hans de navigatie op "kortste weg had staan" en niet op "snelste weg").
Onderweg eerst naar een supermarkt, omdat we natuurlijk helemaal niets bij ons hebben. We zijn ons doodgeschrokken van de prijzen: met minimale inkopen voor het begin waren we al meer dan €36 kwijt! Oeff.
Gelukkig kwamen we later nog een Aldi tegen, met iets betere prijzen. K ben benieuwd hoeveel "daggeld" we hier nodig hebben. Maar dat zien we later wel. Een creditcard is daarmee heel handig.
Een mooie rit door de Blue Mountains bracht ons bij een geweldige overnachtingsplaats, vol vreemde vogelgeluiden en grote groepen papegaaien; schitterend om te zien met hun rode en felblauwe verenpracht.
Nu weer op weg naar Sydney om vanmiddag John and Sandra te bezoeken. Fijn dat Hans nog rijdt!

• 27 Februari 2014 - 17:25

Inge:

Dat klinkt inderdaad niet zo goedkoop. Maarja jullie zijn ook niet op vakantie om goedkoop te zijn. Ben benieuwd naar de foto's en verhalen van John en Sandra!
    X