In Australië! At last! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Hansenlineke - WaarBenJij.nu In Australië! At last! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Hansenlineke - WaarBenJij.nu

In Australië! At last!

25 Februari 2014 | Nederland, Nijmegen

Wat een afgrijselijk eind reizen is dit! Hoewel feitelijk alles meezat, Singapore Airlines ons volledig in de watten legt (tot het schenken van Singapore Sling toe), het "slechts" 21.30u vliegen is, is het wél een hele dag, een hele nacht en nog een dag! En als je dan moe bent en ál die laatste uren over een uitgestorven Midden-Australië vliegt, vraag ik me tóch stiekem af, wat hier zo leuk aan is :)! In Singapore hebben ze nog steeds niets bijgeleerd in vriendelijkheid, maar de geur gaf tóch iets van "thuiskomen", hier in Australia is de gemoedelijkheid weer bekend. Een heerlijke temperatuur, licht bewolkt en na een goede nacht weer vol energie. Een nieuwe sim-kaart in Hans zijn telefoon (wat nog niet zo eenvoudig was) en we gaan beginnen! Voor Whatsapp: +61497628975. Mijn nummer blijft in gebruik.

• 25 Februari 2014 - 11:59

Geertruida:

Blij dat jullie veilig geland zijn.( En dan te bedenken dat onze langste vliegreis c.a. 10 uur duurde en dat vond ik al een ramp.) En nu: op naar onbekende verten. We blijven jullie volgen!

• 25 Februari 2014 - 16:37

JanvD:

Ha, een vervolg! Welkom in Australië! Jullie zijn onze ogen en oren in Down under, dus keep on posting!

• 26 Februari 2014 - 08:39

Marjo :

Fijn dat jullie zo'n vlotte reis reis hadden. En nu: genieten maar!